Twilight Saga Türkiye Fan Forum | Twilight Newmoon Eclipse Türkiye

10 Temmuz 2009 Cuma

Tuba Büyükstün Kimdir?


Gerçek Adı Hatice Tuba Büyüküstün’dür 5 temmuz 1982 tarihinde İstanbul’da dogdu.Aile’nin tek kızı… İstanbul Özel Okullarından ve Mimar Sinan üniversitesi sahne dekorları ve kostüm tasarımı bölümünden mezun oldu.Üniversitede okurken sadece fotomodelik yaptı ve reklamlarda rol almaya başladı.Üniversite tamamlayana kadar dizi tekliflerini geri çevirdi. Guess firmasını düzenledigi ve dünyanın her yerinden 70 bin kişinin katıldıgı Guess Watches güzellik yarışmasında 17.olmayı başaran güzel oyuncu,reklam filmlerinde oynamayı kabul ederken film ve dizi oyunculugunu üniversite bitirme ugruna ertelemiş.Yönetmen ve yapımcı Tomris Giritoğlu ile tanıştıktan sonra oyunculuğa başladı. Sevgili Tuba Büyüküstün’ün oyunculuk kadar sevdigi bir başka şey ise 4 yıl boyunca egitimini aldıgı sahne dekor ve kostüm tasarımı…Tuba Büyüküstün’ün en büyük korkusu ise kendi deyimiyle birgün oyunculuk ve tasarımcılık arasında tercih yapmak zorunda kalması… Tuba Büyüküstün’ün en yakın dostu ise sürekli yanından ayırmadıgı golden cinsi Korsan adlı köpegidir…(:



Ek Biyografi:

Tuba
Büyüküstün
(d.
5 Temmuz, 1982), Türk dizi ve sinema oyuncusudur.
Ailesi Erzurum kökenli olup, kendisi İstanbul'da doğmuştur. İstanbul Özel Doğuş Okulları'ndan ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sahne Dekorları ve Kostüm Tasarımı Bölümü'nden mezun oldu. Üniversitede okurken reklam filmlerinde rol aldı. Yönetmen Tomris Giritlioğlu ile tanıştıktan sonra oyunculuğa başladı.
Sultan Makamı adlı dizinin son dört bölümünde rol aldı. 2004 yılında Çağan Irmak'ın yönettiği Çemberimde Gül Oya adlı dizideki Zarife rolüyle büyük çıkış yakaladı. Aynı yıl Cemal Şan'ın yönettiği Gülizar adlı televizyon filminde Şevket Çoruh ve Yetkin Dikinciler'le başrolü paylaştı.
Ayrıca yine Çağan Irmak'ın filmi Babam ve Oğlum'da oynadı. Aydın Bulut'un yönettiği Ihlamurlar Altında adlı dizide Bülent İnal ve Sinan Tuzcu ile başrolü paylaştı.
Pantene, Maximum Card, Kremini ve Molped reklamlarında rol aldı.
Daha sonra ise Hatay'da çekilen Asi adlı televizyon dizisinde Murat Yıldırım ile beraber başrol oynadı.Show Tv'de başlayacak olan Gönülçelen adlı dizide Cansel Elçin ve Umut Kurtala başrol oynayacaktır.Müslüman bir kız ile Hristiyan bir gencin aşkını konu alan Sevdaya durmak filmindede rol almıştır.

Filmografisi
Gönülçelen (2010) - Hasret
Sevdaya Durmak (2010-TBA) - Esma
Asi (2007-2009) - Asiye Doğan
Sınav (2006) - Zeynep Erez
Aşk Yolu (2005) - Deniz
Babam ve Oğlum (2005) - Aysun
Ihlamurlar Altında (2005) - Filiz Tekiner
Gülizar (2004) - Gülizar
Çemberimde Gül Oya (2004) - Zarife
Sultan Makamı (2003) - Nesrin






2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben 16 yaşındayım şuan lisedeyim ama ona 2005 ten beri aşığım çünkü ilk o zaman gördüm ama bunu okuduğunda gülen herkes o ve bütün kainat şahidim olsun ki onun karşısına birgün çıkıp o kaç yaşında olursa olsun onunla evlenicem bu arada onu kıskanıyorum sevgililerinden ama Allah şahidim olsun ki dışarda yağan yağmur tanecikleri şahit olsun ki onun la evlenicem

Adsız dedi ki...

ben 14 yasindayim suan orta okul 8 deyim türkiyede nasil oldugunu bilmedigim icin yanlis da olabilir almanyada sadece 8.sinif deniliyo.Onu cok ama cok seviyorum belki gülersiniz ama onun icin kimse icin aglamadigim kadar agladim onu görünce kalbim yerinden cikcakmis gibi (yani tv de) oluyo onu aside görmeyi cok özledim onu herseyden cok seviyorum ve onu bir gün canli görmek istiyorum ins bu dileyim gercek olur

Yorum Gönder